Регламент UA

Регламент інтернет-магазину TOP SECRET


I. Загальні положення

1. Власник Інтернет-магазину, розташованого за адресою www.topsecret.ua, який пропонує одяг, взуття та аксесуари (далі Інтернет-магазин) є: TOP SECRET sp.z o.o., 94-250 Łódź, вул. Żniwna 10/14, внесена до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться районним судом Лодзі - Передмістя в Лодзі, 20 комерційний відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000129475, NIP 727-25-70-554, REGON 473073389, акціонерний капітал - 92,00 000,00 злотих повністю оплачені (далі - Продавець).

2. Продавець є адміністратором персональних даних Клієнтів і обробляє персональні дані клієнтів відповідно до положень Закону про захист персональних даних, т. Е Від 13 червня 2016 роки (Законодавчий вісник 2016 року, пункт 922), і Закону про надання послуг електронний, тобто від 27 червня 2016 роки (Законодавчий вісник 2016 року, пункт 1030).


3. Користування послугами інтернет-магазину TOP SECRET означає згоду користувача з цим Регламентом інтернет-магазину TOP SECRET, далі - Регламент.

4. Надана клієнтом інформація, що дозволяє виконати замовлення, повинна бути правдивою, актуальної та точної. Надання неправдивих, застарілих або неточних даних перешкоджає виконанню замовлень в Інтернет-магазині.

5. Клієнт може здійснювати покупки без реєстрації або після створення облікового запису в Інтернет-магазині. У другому випадку правильна реєстрація клієнта на сайті www.topsecret.ua дозволяє клієнту використовувати додаткові опції, перш за все, дозволяє переглядати історію раніше скоєних покупок.


6. Всі ціни в інтернет-магазині вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.

7. Замовлення можна оформляти через інтернет веб-сайт за адресою www.topsecret.ua. Оформити замовлення можна за телефоном (+38) 044 233 35 22, (+38) 063 233 35 22. В цьому випадку Клієнт зобов'язаний ознайомитися з Правилами Інтернет-магазину перед оформленням замовлення. Всі розмови з клієнтами можуть бути записані для забезпечення найвищого рівня обслуговування.

8. Доставка товарів здійснюється по території України.

9. Договірною є ціна товару, зазначена в прайсі на веб-сайті магазину на момент оформлення замовлення товару. Інтернет-магазин має право змінювати ціни продуктів, що знаходяться в реченні, вводити і відкликати ціни зі знижками на веб-сайтах інтернет-магазину ілівносіть будь-які зміни. Інтернет-магазин не має права змінювати ціну товару, замовлення на який вже оформлений.

10. TOP SECRET sp.z o.o гарантує, що весь товар, пропонований інтернет-магазинному TOP SECRET, новий і без дефектів.

11. Інтернет-магазин TOP SECRET не надає додаткові знижки по промоакціонним (дисконтними) картками.

12. Промоакції, що проводяться в стаціонарних магазинах TOP SECRET на території України, можуть не поширюються на інтернет-магазин. Вся інформація про діючі в магазині акціях розташовується на веб-сайті.


II. Здійснення замовлення

1. Замовлення на товари, пропоновані в магазині, приймаються шляхом заповнення бланка встановленої форми, розміщеного на веб-сайті магазину www.topsecret.ua

2. Замовлення на товари розміщуються цілодобово, за винятком технічних перерв, інформація про яких буде розміщуватися на веб-сайті магазину.

3. Продавець має право відмовити у відвантаженні замовлення в разі, якщо дані, зазначені покупцем, є неповними, або викликають сумніви стосовно їх автентичності.

4. До кожного замовлення додається видаткова накладна із зазначенням номенклатури, ціни і вартості обробки замовлення.

5. З моменту оформлення замовлення Покупець має право анулювати замовлення тільки в день його оформлення, шляхом відправлення відповідного повідомлення з номером замовлення на адресу e-mail: shop@topsecret.ua або за телефоном 044 233 35 22

6. Товари, пропоновані в магазині, є в наявності. У виняткових випадках, коли здійснено замовлення одного і того ж товару, який є в наявності в одиничних екземплярах, різними покупцями, може скластися ситуація, коли певний товар стане недоступний. В цьому випадку при відсутності можливості здійснення частини або повного замовлення, Покупець отримає інформацію по e-mail поштою про вартість і кількість товару, що підлягає доставці, а також про дату відправки / доставки замовлення. У разі якщо Покупець оплатив замовлення, вартість ненаданої частини замовлення буде негайно повернена. У виняткових випадках менеджер інфо лінії зобов'язаний зв'язатися з клієнтом для уточнення нюансів оптравкі замовлення клієнта.

7. Покупець може замовити доставку в будь-яке місце на території України. Здійснений замовлення буде підтверджено по e-mail повідомленням, відправленим на e-mail скриньку, вказану в реєстраційному бланку.

8. Об'єднання замовлень можливо тільки в день формування замовлення. Для об'єднання декількох замовлень клієнт повинен зв'язатися з інфо-лінією магазину для консультації про можливість сформувати одну посилку з кількох замовлень. Об'єднання замовлень не можливо після того, як він відданий в збірку на склад.

III. Умови оплати та поставки товару.

1. Доставка здійснюється на території України

2. Замовлений товар доставляється в будь-яке місце на території України. Можлива доставка в зазначений Покупцем місто, в офіс кур'єрської служби або в поштове відділення.

3. Вартість доставки та обробки замовлення вказана на веб-сайті магазину.

4. Замовлений товар доставляється наступними перевізниками: Нова Пошта, УкрПошта. Покупець визначає форму доставки під час оформлення замовлення.

5. Зміна форми доставки може трапитися в ситуації, якщо доставка товару за допомогою обраного перевізника неможлива, або по будь-якої причини ускладнена. Продавець зобов'язаний проінформувати Покупця про зміну форми доставки посилки.

6. Покупець не несе ніяких додаткових витрат з доставки товару в разі зміни її форми не за його ініціативою.

7. У разі відсутності адресата перевізник залишає повідомлення про отримання посилки в офісі кур'єрської служби або в поштовому відділенні міста доставки у встановлений час.

8. Доставка товару виконується відповідно до побажань Покупця. При виборі способу оплати замовлення on-line після зарахування грошових коштів за товар на банківський рахунок TOP SECRET sp.z o.o. Оплата за товар може проводитися покупцем безпосередньо при його отриманні у відділенні Нова Пошта післяплатою.

9. Якщо з технічних причин з боку Покупця платіж on-line не вдасться, замовлення не вноситься в основну інформаційну базу, і реалізований не буде. Покупець має можливість відмовитися від замовлення, якщо його платіж on-line не здійснився.

10. Сума зарахованого на рахунок TOP SECRET sp.z o.o платежу повинна відповідати вартості замовленого товару з урахуванням вартості доставки, якщо така передбачається.

11. Покупцеві буде передана інформація про номер посилки, її вартість і дату доставки замовлення, якщо того вимагають умови доставки.

12. Термін здійснення замовлення, а саме передача посилки обраної покупцем кур'єрською організації для проваджень доставки товару - від 4 до 10 робочих днів.

13. Доставка товару покупцеві обраної ним кур'єрською службою здійснюється протягом строків, встановлених перевізником. TOP SECRET sp.z o.o не несе відповідальності за порушення термінів доставки через причин, не пов'язаних з виконанням зобов'язань TOP SECRET sp.z o.o.

14. Вибравши спосіб оплати, клієнт оплачує повну вартість замовлення при отриманні посилки безпосередньо кур'єрській службі або на пошті післяплатою.

15. Покупець під час отриманням посилки зобов'язаний перевірити цілісність упаковки. У разі якщо упаковка була пошкоджена під час транспортування, слід не приймати посилку і в присутності кур'єра скласти протокол про пошкодження, потім якомога швидше зв'язатися з Бюро Обслуговування Покупців інтернет-магазину TOP SECRET для врегулювання ситуації. Протокол про можливе ушкодження упаковки є невід'ємною умовою для пред'явлення претензій Покупця Продавцю, в іншому випадку претензій від покупця TOP SECRET sp.z o.o не приймає.

16. Звертаємо Вашу увагу, що згідно до Податкового кодексу, якщо вартість товарів в посилці сумарно перевищує 100 євро, одержувач-фізособа зобов'язаний сплатити податок на додану вартість і мито. Все це одержувач повинен буде сплатити тільки з суми, яка перевищує 100 євро. Це стосується товарів в міжнародних і експрес-відправленнях, що заходять в Україну, сумарна вартість яких перевищує еквівалент 100 євро для одного одержувача в одному відправленні від одного відправника.


IV. Відшкодування та рекламації

1. Покупець, який уклав договір купівлі-продажу в режимі віддаленого доступу, може його розірвати без повідомлення причин протягом 14 днів з моменту отримання посилки, заповнивши бланк повернення. Рекламаційний бланк, або бланк повернення можна скачати на сайті.

2. Повернення товару без пояснень причин протягом 14 днів можливий, якщо він не використовувався, а у випадках, коли в товарі виявлено приховані дефекти, може бути здійснений протягом гарантійного терміну.

3. Товар повинен відповідати стану, в якому він був куплений в оригінальній упаковці разом з документом про покупку. Товар повинен мати комплект бирок та не містити слідів користування. Повернення вартості товару в стаціонарних магазинах TOP SECRET не допускається.

4. Повернення вартості купленого товару осуществлется протягом 21 банківського дня з моменту отримання посилки. Вартість товару підлягає поверненню шляхом перерахування на картку ПриватБанку замовника, або грошовим переказом через Укрпошту. Вартість доставки товару, що повертається, не має дефектів, сплачує Покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.

5. Разом з бланком про повернення вартості товару Покупець зобов'язаний надати ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України.

6. Покупець має право обміняти товар на ідентичний з іншим розміром, (якщо відповідний розмір є в наявності) шляхом оформлення нового замовлення. Взаємозалік не передбачений, інтернет-магазин повертає кошти клієнту за повернення в обов'язковому порядку.

7. Повернення товарів, які куплені зі знижками на другу, третю і т.д. одиницю в чеку, може бути здійснення тільки на весь замовлення цілком. Окремі позиції куплені в таких акціях до повернення прийматися не будуть.

8. Гарантійний термін на товари відповідає вимогам законодавства України.

9. Повернення товару повинен бути відправлений на фактичну адресу інтернет-магазину.

Всі замовлення отримані після 15 березня 2020 року слід надсилати:

Адреса для повернення товару належної якості:
УКРПОШТА
: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Товар з претензією относительно якості товару з вимог відшкодування транспортних витрат слід повертаті за адресою:
НОВА ПОШТА: кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.
Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).


Щодо способу та адреси повернення замовлень, які були отримані до 15 березня 2020 зв'яжіться з:
Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua

10. Покупець має право повернути бракований або той що має дефекти товар магазину.

11. У разі негативного рішення про рекламації витрати, пов'язані з пересилкою товару магазину, Покупцеві не відшкодовуються. Повернення товару, у якого виявлений дефект здійснюється відправкою його за рахунок одержувача.

12. З відправленим товаром, буде відправлений документ покупки товару (видаткова накладна). У разі виникнення рекламаційного випадку, Покупець зобов'язаний заповнити рекламаційний бланк. Рекламаційний бланк повинен бути відправлений разом з товаром, а також може бути відправлений по інтернету на електронну пошту Покупця, в разі надходження такого запиту.

13. Разом з бланком повернення Покупець зобов'язаний відправити ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України.

14. Всі повернення та посилки, відправлені за рахунок TOP SECRET sp.z o.o, прийматися не будуть.

15. Магазин не несе відповідальності за дефекти товару і право відмови від договору не діє в разі, якщо товар має механічні пошкодження, про які не було заявлено перевізнику при отриманні посилки.

16. У разі необгрунтованої рекламації або пошкодження товару з вини Покупця, будь-які витрати на вищевказані процедури покриває Покупець.

17. Претензії з рекламацій, недостач, пересортиці або надлишку приймаються протягом 2-х днів після отримання посилки.

18.Правила повернення вартості товару при отриманні подарунка від інтернет-магазину.
Відшкодування вартості товару в разі отримання клієнтом подарунка від інтернет магазину здійснюється в повному обсязі, якщо клієнт повернув товар разом з подарунком. В іншому випадку відшкодування вартості посилки буде здійснено за вирахуванням повної вартості подарунка.

Бланк повернення товару можна скачати за посиланням >>
Бланк рекламації товару можна скачати за посиланням >>

 

БЛАНК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

Адреса для повернення товару належної якості:

УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Ім'я та прізвище Покупця:______________________________________________________

 

Адреса:________________________________________________________________________

 

Номер телефону:_______________________________________________________________

 

Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________

 

Якщо ви оплатили замовлення on-line:

гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.

 

Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Дані замовлення, за яким покупець звертається

 

Дата покупки: ______________________   Дата повернення:____________________________

 

Номер замовлення:_______________________________________________________________

 

У разі часткового повернення замовлення, будь ласка, вкажіть номер позиції в замовленні та кількість одиниць, які повертаються:

_______________________________________________________________________________

 

Будь ласка, позначте хрестиком причину повернення придбаних товарів. Це допоможе нам стати краще. (Не позначення причини повернення не впливає на розгляд повернення):

[__] Неправильний розмір

[__] Тип тканини, не відповідає очікуванням

[__] Відтінок кольору не відповідає очікуванням

[__] Невідповідна якість продукту

[__] Отримано не той товар, який замовляли

[__] Товар не відповідає опису

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua

 

Дата та підпис:_____________________

 

БЛАНК РЕКЛАМАЦІЇ

 

Товар з претензією щодо якості товару з вимогою відшкодування транспортних витрат слід повертати за адресою:

НОВА ПОШТА: кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.

Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).

 

Ім'я та прізвище Покупця:______________________________________________________

 

Адреса:________________________________________________________________________

 

Номер телефону:_______________________________________________________________

 

Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________

 

Номер замовлення:_____________________________________________________________

 

Дата покупки:  _________________________________________________________________   

 

Дата подання рекламації: _______________________________________________________

 

Будь ласка, позначте причину скарги на придбаний товар:

[__] Неправильний розмір (інший на внутрішній бирці, неправильна бирка)

[__] Пошкодження (дірка, потертості, поламана фурнітура, відсутні кнопки, ремінь тощо)

[__] Кліпса (не знята система проти крадіжок)

[__] Товар вживаний (має сліди використання)

[__] Плями, потертості

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

Будь ласка, опишіть детально пошкодження/дефекти та обставини їх виявлення: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Якщо ви оплатили замовлення on-line:

гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.

 

Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua

Дата та підпис:_____________________



V. Заключні положення


1. Фотографії товару, особливо кольору використаних матеріалів, можуть в незначній мірі відрізнятися від їх фактичного виду.

2. Магазин не несе ніякої відповідальності за негативні обставини, що виникли при укладенні договору купівлі-продажу та його виконання, які не залежать від магазину.

3. У разі помилкового здійснення замовлення особа, яка отримала таке замовлення, безумовно зобов'язана повернути все неправомірно отримане.

4. Оформляючи замовлення, Покупець надає свою згоду на обробку і використання його особистих даних для здійснення замовлення.

5. Покупець має право на доступ до своїх даних, на їх зміни, а також на вимогу припинення їх використання.

6. Цей Регламент є невід'ємною частиною договору, між TOP SECRET sp.z o.o і Покупцем договору купівлі-продажу. Зміст Регламенту є для обох сторін чинним в момент оформлення Покупцем замовлення і виконання зобов'язань сторін по його реалізації.

7. Всі суперечки, що виникають у зв'язку з реалізацією договорів купівлі-продажу між TOP SECRET sp.z o.o і Покупцем, будуть вирішуватися в першу чергу шляхом переговорів з наміром на їх досудове врегулювання. У разі не врегулювання спору, претензііпередаются на розгляд судових органів відповідно до підвідомчості спору, встановленого чинним законодавством України.

8. Додаткова інформація про різні аспекти доставки міститься на нашому сайті. У разі додаткових питань пропонуємо зв'язатися з нами за адресою е-mail: shop@topsecret.ua або за номером телефону

063 233 35 22
044 233 35 22
9. Діяльність магазину здійснюється згідно з чинним законодавством України.

10. Покупці магазину мають всі права, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

В рамках нашего сайта мы используем куки