Адреса для повернення товару належної якості:
УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.
Товар з претензією щодо якості товару з вимог відшкодування транспортних витрат слід повертаті за адресою:
НОВА ПОШТА: кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.
Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).
Щодо способу та адреси повернення замовлень, які були отримані до 15 березня 2020 зв'яжіться з:
Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua
Адреса для повернення товару належної якості:
УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.
Адреса:________________________________________________________________________
Номер телефону:_______________________________________________________________
Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________
Якщо ви оплатили замовлення on-line:
гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.
Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):
Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку
вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти
вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _
вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________
ПІБ отримувача: _________________________________________________________________
Дані замовлення, за яким покупець звертається
Дата покупки: ______________________ Дата повернення:____________________________
Номер замовлення:_______________________________________________________________
У разі часткового повернення замовлення, будь ласка, вкажіть номер позиції в замовленні та кількість одиниць, які повертаються:
_______________________________________________________________________________
Будь ласка, позначте хрестиком причину повернення придбаних товарів. Це допоможе нам стати краще. (Не позначення причини повернення не впливає на розгляд повернення):
[__] Неправильний розмір
[__] Тип тканини, не відповідає очікуванням
[__] Відтінок кольору не відповідає очікуванням
[__] Невідповідна якість продукту
[__] Отримано не той товар, який замовляли
[__] Товар не відповідає опису
[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________
Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.
Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua
Дата та підпис:_____________________
БЛАНК РЕКЛАМАЦІЇ
Товар з претензією щодо якості товару з вимогою відшкодування транспортних витрат слід повертати за адресою:
НОВА ПОШТА: кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.
Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).
Ім'я та прізвище Покупця: ______________________________________________________
Адреса:________________________________________________________________________
Номер телефону:_______________________________________________________________
Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________
Номер замовлення:_____________________________________________________________
Дата покупки: _________________________________________________________________
Дата подання рекламації: _______________________________________________________
Будь ласка, позначте причину скарги на придбаний товар:
[__] Неправильний розмір (інший на внутрішній бирці, неправильна бирка)
[__] Пошкодження (дірка, потертості, поламана фурнітура, відсутні кнопки, ремінь тощо)
[__] Кліпса (не знята система проти крадіжок)
[__] Товар вживаний (має сліди використання)
[__] Плями, потертості
[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________
Будь ласка, опишіть детально пошкодження/дефекти та обставини їх виявлення: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Якщо ви оплатили замовлення on-line:
гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.
Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):
Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку
вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти
вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _
вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________
ПІБ отримувача: _________________________________________________________________
Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.
Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua
Дата та підпис:_____________________