FAQ

Поширені запитання (FAQ)

Ні, на жаль такої можливості немає.
Знижки по клубній картці TOP SECRET можна отримати виключно при покупках в стаціонарних магазинах пред'являючи продавцеві клубну картку.
У разі отримання пошкодженого товару просимо оформити рекламацію, згідно з установленими правилами кур'єрської служби і повідомити інтернет-магазин по телефону або електронній пошті.
Заплатити за товар, куплений в інтернет-магазині Ви можете післяплатою, платежем on-line або карткою.
Для кожного продукту в номенклатурному розділі існує інформація про розміри та заміри.
У разі, якщо Ви забули свій пароль, треба натиснути на посилання "Ви не пригадуєте свій пароль?" І написати свою е-mail адресу, яка була вказана в процесі реєстрації. На вказану вами адресу буде відправлений новий пароль.
Термін відправки замовлення залежить від способу доставки товару та складу, на якому товар знаходиться. Всі замовлення зі складу в Україні ми намагаємось відправити до Вас впродовж 24 годин. Якщо товар знаходиться на нашому складі в Польші, то термін відправки може складати від 7 до 21 робочого дня - точний термін ви побачити під час оформлення замовлення.
Щоб зареєструватися в інтернет-магазині слід натиснути кнопку "Реєстрація", а потім вписати всі необхідні дані. Після натискання кнопки "далі" ви отримаєте е-mail з посиланням для активації. Після натискання на посилання можна робити покупки в інтернет-магазині.
На сайті інтернет-магазину пропонуються всі доступні версії колорів і розмірів продукту. Колір і розмір можна вибирати тільки з колірної гами і списку розмірів. Після додавання продукту в кошик додатково перевіряється наяність товару на складі. Під час замовлення Ви побачите орієнтовні строки відправки.
Так, можна вносити зміни в свої адресні дані. Для цього, після входу в свій профіль Вам слід зайти в карту "зміна профілю".
Ні, тип платежу не впливає на швидкість реалізації замовлення. Всі замовлення виконуються в однаковому режимі. У разі сплати он-лайн ви не сплачуєте комісію за повернення грошей продавцю.
Ні, логін і пароль не обов'язкові. Можна робити покупки без реєстрації. Однак, вибираючи покупку без реєстрації, немає можливості перевіряти історію замовлень. При чергових замовленнях придеться заново заповнювати дані для доставки. Крім того, немає можливості брати участь в акціях для постійних клієнтів.
Платіж on-line можна здійснити протягом 3 днів з моменту оформлення замовлення. Слід натиснути посилання підтверджує оформлення замовлення. Там можна змінити форму оплати на накладений платіж. У разі, якщо протягом 3-х днів не буде здійснений платіж, або зміна форми на оплату післяплатою, замовлення буде автоматично анульовано.
Такої можливості немає. Ми маємо повернути вам кошти за замовлення, яке Ви повертаєте. Ви можете не чекати поверненн коштів і зробити нове замовлення. Ми робимо все, щоб скоротити строки повернення до мінімальних.
Відшкодування грошей настає протягом 21 дня з дати отримання товару продавцем. Але ми завжди намагаємось скоротити цей термін до мінімально можливого.
Інтернет-магазин не забезпечує подарункових упаковок. Зате якщо товар буде оплачений on-line, абонент не буде зобов'язаний оплачувати товар. Можна вказати будь-яку адресу доставки - адресу людини, якій хочемо зробити подарунок. При цьому з товаром завжди відправляється товарна накладна із зазначенням вартості товару.
Вартість доставки залежить від способу оплати і форми доставки (Нова Пошта / Укрпошта). Для більш детального ознайомлення з цінами пропонуємо відвідати даний розділ: Умови оплати та поставки. Так само приблизний час доставки вказується при формуванні замовлення.
Куплений товар можна повернути згідно з регламентом - ознайомитись з регламентом.
У такій ситуації просимо звернутися до нас за телефоном: 044 233 35 22, 044 239 26 50, 063 233 35 22 або електронною поштою: shop@topsecret.com.ua, вказуючи номер замовлення.
В даному розділі Ви можете зберігати інформацію про вподобані товари. Додавши до улюбленого, Ви маєте можливість відслідковувати зміну вартості продукту, доступність на складі, в разі відсутності потрібного Вам розміру на залишках. Вся інформація буде для Вас доступна за допомогою електронних повідомлень на Вашу поштову скриньку.
Замовляючи кілька продуктів в окремих замовленнях можна розраховувати на розуміння наших співробітників і спільну посилку. Однак, найкраще зв'язатися з коллцентером, вказуючи номери замовлень, які повинні бути поміщені в одній посилці. Об'єднання замовлення може бути зроблено тільки якщо Ваше замовлення ще не віддано в збірку на склад.
Підтвердженням того, що замовлення вдало сформований і підтверджений - є лист "Підтвердження замовлення". відправлене на електронну адресу.
Інформацію можна отримати за телефоном: 044 239 26 50 або електронною поштою: shop@topsecret.com.ua, вказуючи номер замовлення.
Центр Обслуговування Клієнтів працює з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 20.00 в суботу з 9-00 до 14-00. Звертатися просимо по телефону: 044 233 35 22, 044 239 26 50, 063 233 35 22 або електронною поштою: shop@topsecret.com.ua вказуючи номер замовлення.
Якщо Ви бажаєте внести зміни в замовлення або анулювати його, просимо Вас в день створення замовлення звернутися по електронній пошті: shop@topsecret.com.ua. Інформаційна лінія інтернет-магазин працює з понеділка по п'ятницю з 8-00 до 20-00, в суботу з 9-00 до 14-00.

В рамках нашего сайта мы используем куки